reklama

Zdravotníctvo? Bordel!

Môj výlev sa spája s dnešnou návštevou doktorov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (44)

Po dvoch prebdených nociach a neutíchajúcej bolesti som si povedala, že najlešie riešenie bude návšteva obvodnej. Obvodná mala dovolenku a zdravotný záznam, či odporúčanie mi nemal kto vydať. ( už teraz podotýkam, že zdravotný záznam nie je môj majetok, ani majetok obvodnej, ale majetok úradov. ) Išla som teda za inou doktorkou, ku ktorej ma poslal štítok na dverách mojej obvodnej. Žiaľ, kartičku poistenca som si zabudla, ale doktorka ma vyšetrila bez akýchkoľvek problémov a dala mi aj odporúčanie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prišla som k ušnej, tam som mala tú česť stretnúť sa s "múdrejšou sestričkou ako je doktorka", ktorá mala problém so všetkým, dokonca jej vadilo, že mám rozpustené vlasy. Okej, hovorím si, toto ešte vydržím. Ušná bola milá, vyšetrila ma a lúčila sa so slovami, aby mi zdravie vydržalo tak ako doteraz a že sa stretneme znovu o 6 rokov.

Prechádzala som popri kožnej a zašla som aj tam, veď keď už som v nemocnici, vybavím si všetko a mám pokoj. Chcela som len, aby sa mi pozrela na nohu ako sa mi lieči. A opäť vymúdrená sestrička. Čakáreň mala prázdnu dobrých desať minút čo som tam čakala, ale ona ma nemôže vyšetriť, lebo nie som objednaná a navyše nemám záznam, takže mám ísť domov. Keď som jej oznámila, že záznam mi nemal kto dať, povedala, že to je môj majetok a niekto tam musel byť, aby mi ho vydal. No dovysvetľuj sa niekomu, kto sa chce hádať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže ak by mi bolo niečo vážne, môžem si kľudne v čakárni zdochnúť a nikto o mňa ani nezakopne, pretože milostivá má na robote pilníkovanie nechtov.

Keby sa mi to stalo raz, nepoviem nič. Ale toto sa mi stalo už viackrát. Nedávno som mala zacviknutý nerv v chrbtici a povyskakovanú celú ľavú časť. Tak idem na neurológiu v bolestiach takých, že som ledva chodila. Odtiaľ ma poslali k obvodnej, lebo potrebovali odporúčanie. Obvodná nerobila, do roboty nastupovala len o dva dni. Vrátila som sa, povedala som čo je vo veci a sestrička mi oznámila: Je mi ľúto, musíte prísť o dva dni. Iba som pozerala s otvorenými ústami. No je toto možné?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Našťastie existujú doktori, ktorým nerobí problém zabrzdiť zakomplexovanú sestričku a zobrať pacientov aj keď nie sú objednaní a vyhovieť im. Áno, záleží od človeka. Ale je normálne to, čo sa deje v zdravotníctve? Veď tam majú obyčajný bordel a nič iné.

A pacienti? No čuduj sa svete, že je taká úmrtnosť. S týmto prístupom sa absolútne nečudujem.

Laura Golianová

Laura Golianová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

neustále v utajení Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéZo životaCez objektív Sony

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu