reklama

No sú tie deti normálne?

Z detí nám vyrastajú podpaľači, feťáci, alkoholici a kadečo iné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Dnes som išla domov a popri mne sa preháňali hasičské autá. Najprv som si myslela, že majú nejaké cvičenie, veď čo by robili dve autá na okraji mesta. A ešte aj s políciou. Keď som však zazrela plamene šľahajúce do asi tak jeden a pol metrovej výšky, spadla mi sánka. Niekto sa asi zase nudil.

Predstavovala som si všelijaké katastrofy, ktoré sa mohli stať, no ani jedna by sa prakticky nemohla stať. Jeden chlapec, asi tak 11ročný išiel von s kamarátmi do ich bunkru na okraji mesta. Je to tá banda, ktorú keď stretnete v meste, tak sa pýtate, čo to dofrasa je. Malí, drzí, nevychovaní. Keď ich pekne o niečo poprosíte, pošlú vás tam, odkiaľ ste prišli a sú to najväčší machri na svete. Veľké slová, ale skutek utek. V tom lepšom prípade. Dnes asi neušiel.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mladý sa cítil byť veľmi dôležitý, tak si jednu zapálil. Veď čo. Dá si cukrík a rodičia nezistia. (týmto pozdravujem pani v obchodoch, ktoré sa riadia podľa zákonov a deťom do 18 rokov cigarety nepredávajú. Ešteže vás tu máme! ) Áno, na poli s obilím najvhodnejšia činnosť. Dobre, keď si chce ničiť zdravie, pokojne. Len nech sa, prepánajána, nepokúša vymazať istú časť mesta z mapy. Keby ten ohorok aspoň podupal. Jáááj, zabudla som. Načo aj..? 

A potom že "aha, horí."

"No horí ohník, horí. A teraz čo?"

"Tak poďme preč."

"Okej."

Nepovedia nikomu nič, veď nech si to zhorí. Podotýkam, že to obilie mali zajtra zbierať. Aspoň ušetrili robotu. No nie?!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

( Toto isté sa stalo asi pred polrokom a vinník je stále ten istý. )

Keď idem ja niekde von, mamina musí vedieť kde a s kým som. Aj keď by som jej to už v podstate hovoriť nemusela. Vie to. Zistila by, keby som za jej chrbtom fajčila alebo pila a určite by ma nakopla na špic. Lebo by som to robila za jej peniaze. Ale JA by som si to nedovolila. Naozaj je situácia tak zúfalá, že rodičia kašlú na deti a vychováva ich ulica? Načo tie deti potom spravili? Aby im svoju neprítomnosť vynahrádzali hračkami a peniazmi? Tak to potom chápem.

A nech mi ešte raz niekto povie, že kam tá dnešná mládež speje!! Ale kde má tá mládež výchovu a rodičov, to sa nikto nepýta.

Laura Golianová

Laura Golianová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

neustále v utajení Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéZo životaCez objektív Sony

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu