reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Laura Golianová

Laura Golianová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

neustále v utajení Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéZo životaCez objektív Sony

reklama

Cez objektív Sony

Atletika.FOTKY

Laura Golianová

Atletika.FOTKY

Prierez nedeľňajších pretekov.

  • 9. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 170x
  • 14
NeViem.FOTKY

Laura Golianová

NeViem.FOTKY

Ktoré nemajú spoločné nič, maximálne to, že boli fotené za jedného daždivého popoludnia :-)

  • 21. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 149x
  • 11
Som Ajka, teší ma. FOTKY

Laura Golianová

Som Ajka, teší ma. FOTKY

Alebo ako nemám rada keď ma kúpu.

  • 19. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 099x
  • 11
Cesty a nebo. FOTKY

Laura Golianová

Cesty a nebo. FOTKY

Páči sa mi ten kontrast a to všetko, čo je medzi tým. Páčia sa mi farby a rozmanitosť. Páči sa mi svet.

  • 19. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 801x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu